مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-14اجتماعي

فارس من| سازمان سنجش تکلیف نمرات سوابق پشت کنکوری ها را روشن کند


برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار بازنگری محاسبه نمرات سوابق تحصیلی پشت کنکوری ها شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار بازنگری محاسبه نمرات سوابق تحصیلی پشت کنکوری ها شدند.

این کاربران در پویش خود آورده اند: در اقدامی، سازمان سنجش و وزارت آموزش و پرورش، تحت عنوان هم ترازی نمرات سوابق تحصیلی در سال های مختلف، برای نمرات امتحان نهایی سال های قبل از 1402 ارزش کمتری قائل شده است و به طور مثال برای دانش آموزی که در سال 98، نمره درسی را 20 آورده با فردی که در سال 1402 آن درس را 20 شده، تراز کم تری قائل است.

حال سوال اینجاست که دانش آموز سال 98 مگر می توانست نمره ای بالاتر از 20 کسب کند که بتواند با نمره 20 دانش آموز 1402 برابری کند.

آیا سازمان سنجش و وزارت آموزش و پرورش انتظار داشته اند که فارغ التحصیلان قبل از 1402، نمراتی مانند 21 یا 22 کسب کنند که تراز آنها را با دانش آموزان 1402 برابر در نظر بگیرند! حامیان این پویش درخواست اکید دارند که در نحوه محاسبه تراز سوابق تحصیلی، بازنگری شده و جلوی این بی عدالتی محض گرفته شود.

مسعود مرعشی فرد سردبیر این پویش سامانه فارس من در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه گفت: امسال تحت عنوان هم ترازی سوابق تحصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| سازمان سنجش تکلیف نمرات سوابق پشت کنکوری ها را روشن کند

فارس من| سازمان سنجش تکلیف نمرات سوابق پشت کنکوری ها را روشن کند